Palautusehdot

Palautukset ja reklamaatiot

Yritysasiakkailla ei ole oikeutta peruuttaa tilausta tuotteiden lähettämisen jälkeen, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu.

On tärkeää huomata, että peruutus- ja palautusoikeus ei koske painatettavia tai räätälöitäviä tuotteita.

Pidätämme oikeuden hyväksyä tai olla hyväksymättä tuotteiden palautuksen, mikäli palautettavat tuotteet eivät vastaa uuden alkuperäisen tuotteen kuntoa. EZCONNECT Oy ei ota vastuuta mahdollisista kolmansien osapuolten vahingoista.

Suosittelemme lukemaan huolellisesti palautusohjeet ja -ehdot ennen palautuksen tekemistä varmistaaksesi sujuvan ja selkeän palautusprosessin.

 

Hyvitykset ja rahanpalautukset

Rahanpalautukset suoritetaan välittömästi, kun palautus on saapunut meille, tarkastettu ja käsitelty. Rahat palautetaan automaattisesti maksupalveluntarjoajamme toimesta sille maksuvälineelle, jota käytit alkuperäisen tilauksen maksamiseen. Huomioithan, ettei meille tarvitse lähettää tilinumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja.

Saat sähköpostiviestin rahojen palautuksesta heti, kun palautus on käsitelty meidän toimestamme. Rahojen palautuminen tilille kestää enintään 30 arkipäivää palautuksen käsittelyn jälkeen.

 

Palautuksen hinta

Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista. Tämä sisältää mahdolliset postitus- tai kuljetuskulut, jotka liittyvät tuotteen palauttamiseen. Huomioithan että kustannukset voivat vaihdella riippuen valitusta palautustavasta ja kuljetusyhtiöstä.

 

Reklamaatiot

Mikäli vastaanottamasi tuote on saapunut rikkinäisenä tai siinä on valmistusvika, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä (7) seitsemän päivän kuluessa tuotteen noutamisesta. Voit ilmoittaa reklamaatiosta sähköpostitse osoitteeseen info@ezconnect.fi, laita viestin aihekenttään "REKLAMAATIO" ja kuvaile viestissä tarkasti, millainen vika tuotteessa on ilmennyt.

Vastaamme viestiisi sähköpostitse ja tarvittaessa pyydämme sinua liittämään mukaan kuvia viallisesta tuotteesta, jotta voimme paremmin arvioida tilanteen.

Reklamaatiotilanteissa ensisijainen toimenpide on korvata viallinen tuote uudella vastaavalla tuotteella. Pyrimme varmistamaan, että saat virheettömän tuotteen mahdollisimman nopeasti.

 

Näin teet palautuksen

Ilmoita meille palautuksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ezconnect.fi. Muista mainita nimesi, tilausnumerosi ja se sähköpostiosoite, jolla teit alkuperäisen tilauksen.

Huomioithan, että kaikki palautukset on ilmoitettava sähköpostitse edellä mainittuun osoitteeseen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Palautuksesta on aina sovittava erikseen EZCONNECT edustajan kanssa. Muistathan säilyttää kuittisi ja lähetystunnuksen, kun postitat palautuksen, sillä emme vastaa kadonneista palautuslähetyksistä.

Tuotteiden toimitusaika ja toimituskulut

Tuotteet, jotka ovat varastossamme, lähetetään sovitusti heti, kun tilaus on saapunut järjestelmäämme. Yleinen toimitusaikamme on 5-10 arkipäivää. Kaikki myymämme tuotteet sisältävät ilmaisen toimituksen.


Hinnat

Tuotteiden hintoihin lisätään aina voimassa oleva arvonlisävero. Yritysasiakkaiden välillä noudatetaan Suomen kauppiaslakia. Pidätämme oikeuden korjata tilauksen hintaa, mikäli hinnoittelussa havaitaan selkeä virhe. Mikäli havaitsemme hinnoitteluvirheen, ilmoitamme siitä asiakkaalle ennen tuotteiden toimitusta ja tarvittaessa peruutamme tilauksen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Vastaamme mielellämme kaikkiin yritykseemme liittyviin kysymyksiin.

Ota yhteyttä